Καλο-κακο, ασχημο-ομορφο, μερα-νυχτα, ζωη-θανατος, χαρα-λυπη, κλαμα-γελιο....ολα στη ζωη εχουν το αντιθετο εκεινο κομματι που το συμπληρωνει και δινει αξια σε εκεινες τις δυο λεξεις....Pepito-....? Pepito-.....? Μπααα...Μπορει πιο μετα. Αξιζε να δοκιμασω τουλαχιστον!!
Τετάρτη 29 Νοεμβρίου 2006
Ανησυχιες και...ευχαριστιες!
Καταρχην θα πρεπει να ευχαριστησω την φιλη μου απο Λαρισα που ειχε τον χρονο να με βοηθησει, η μαλλον ακομα καλυτερα να το φτιαξει ΟΛΟ :Ρ αυτο! Σ'ευχαριστω Α.
Μακαρι ολο αυτο εδω να μπορεσει να ριξει λιγο φως σε ολες αυτες τις καθημερινες ανησυχιες ολων μας γιατι πραγματικα εγω εδω και καιρο, οντας μονος, εχω ακουσει και δει αρκετα τα οποια δεν ειμαι καθολου περηφανος. Λογια και σκεψεις ανθρωπων που τα χρονια τους και οι εμπειριες τους αλλα κυριως οι αντιδρασεις και οι ενεργειες τριτων στη ζωη τους, εχουν στρωσει ενα δρομο ασχημο και πολυ δυσδιαβατο για εμας τους ελευθερους η ακομα καλυτερα εμας τα "καλα" παιδια! Βαζω τον εαυτο μου μεσα διοτι οταν ενας αντρας περναει καταστασεις στη ζωη του απο τις οποιες μαθαινει τον εαυτο του, μαθαινει και πολλα...ενδιαφεροντα πραγματα και για τους αλλους. Θα μου πειτε και αυτο τι σημαινει, οτι εισαι καλο παιδι? Τεσπα, θα σας λυθει η απορια συντομα...ελπιζω!
 
posted by Pepito at 9:17 μ.μ. | Permalink |


0 Comments: