Καλο-κακο, ασχημο-ομορφο, μερα-νυχτα, ζωη-θανατος, χαρα-λυπη, κλαμα-γελιο....ολα στη ζωη εχουν το αντιθετο εκεινο κομματι που το συμπληρωνει και δινει αξια σε εκεινες τις δυο λεξεις....Pepito-....? Pepito-.....? Μπααα...Μπορει πιο μετα. Αξιζε να δοκιμασω τουλαχιστον!!
Πέμπτη 30 Νοεμβρίου 2006
Πλουραλισμος στην.....ποια?!
Πριν λιγο καιρο μου ετυχε κατι που θα ηθελα να μοιραστω μαζι σας. Το ακουσα απο μια γυναικα 24 χρονων, ομορφουλα, βεβαια ειχε λιγες..καμπυλες, που η ομιλια της και γενικως ηα συμπεριφορα της δειχνει μια κοπελα συνειδητοποιημενη και....εξυπνη. Θα πειτε, εξυπνη γυναικα? Δεν ειμαι απο αυτους που πιστευουν οτι οι γυναικες ειναι ηλιθιες. Αντιθετα πισω απο ενα μεγαλο μυαλο, εναν μεγαλο αντρα, κρυβεται μια μεγαλη γυναικα! Αλλα αυτο θα το συζητησουμε αλλη φορα.
Λοιπον η εν λογου κοπελα δουλευει στον ιδιο εργασιακο χωρο με μενα και δυστυχως μια μερα καταλαβε οτι η θεση της ( η οποια ειναι γραμματειακη υποστηριξη) ειναι μια αρκετα δυσκολη θεση λογω του οτι εχει να κανει με πολλους πελατες και δυστυχως η ευτυχως ο κοσμος μας ειναι γεματος παραξενες και πολυπλοκες προσωπικοτητες. Η πιο κατω συζητηση πηρε θεση λοιπον ενα ωραιο καθημερινο μεσημερι στη δουλεια. Να τονισω οτι η Ν. ειναι το θηλυκο στο οποιο αναφερομαι:

Ν: Ρε συ Σ. Να σου πω κατι?

Σ: Ναι για πες.

Ν: Χτες πηρε ο ταδε( δε θυμαμαι το ονομα) και μουπε οτι δε θα μπορεσει να ερθει για μαθημα. Και εμεις ετσι και αλλιως δεν ειχαμε κανονισει κατι. Ασε που μου φωναζε. Εγω τι να κανω τωρα?

Σ:Μη κανεις τιποτα. Θα ασχοληθω εγω μαζι του. Πρεπει ναναι λιγο ουφο αυτος.

Ν:Ναι ρε συ Σ. αλλα τι ειναι αυτοι ρε συ? Οπως με την αλλη που μπαινει μεσα τις προαλλες και λεει εγω δε κανω σε αυτη την αιθουσα μαθημα γιατι δε μαρεσει.

Σ: Ν. μου σε αυτη τη δουλεια θα πρεπει να μαθεις κατι! Ειμαι 3 χρονια εδω μεσα και εχω δει κουμασια και κουμασια. Θα ερθει κοσμος ομορφος, ασχημος, κακος, θα ερθει το πικπα θα ερθει και η γρια, θα εχεις να κανεις με πολλους ανθρωπους. Η γραμματεια ειναι το "φιλτρο" της επιχειρησης. Πρεπει να εχεις υπομονη και να μπορεις να τους παιζεις.

(Εδω βγηκε εκτος ελεγχου η κατασταση)

Ν: Οχι ρε συ Σ. δε συμφωνω. Ολα τα παιδια εδω μεσα ειναι πολθ καλα και κανομε και παρεα και ειμστε καλα. Ασε που και προβλημα να εχει καποιος δεν ειναι προβληματικος. (πρωτη καμπανα)
Δεν πρεπει να του φερομαστε διαφορετικα.

Σ: Δε σου ειπα να του φερθεις διαφορετικα. Σου ειπα οτι θα συναντησεις τετοια ατομα και να εισαι ετοιμη να τους δεχτεις.

Ν: Οχι Σ. δεν υπαρχουν τετοια ατομα. Ολοι εδω μεσα ειναι καλοι. (ποτε δε καταλαβα γιατι ελεγε αυτο το πραγμα συνεχεια. Εγω μιλαγα γενικα εκεινη εκει...)

(και φτανουμε εκει που ηθελα να καταληξω)

Σ: Ν. μου μη με τρελαινεις τωρα. Δεν εχουμε εδω τον Γ. που ειναι λες και εχει σκοτωσει κοσμο? Δε μπορεις να του μιλησεις γιατι φοβασαι μη τρελαθει και πεταξει απο το παραθυρο.
Η τον Π. που ειναι μεγαλος σε ηλικια και ενω εχει σπιτι του 5 νοσοκομες εκεινος κανει υπολογιστες? Δε λεω οτι ειναι κακοι ανθρωποι. Απλα θελουν ειδικη μεταχειριση. Οπως καθε ανθρωπος, εχει διαφορετικο τροπο προσεγγισης, ετσι και αυτοι.

Ν: Τι λες ρε Σ.? Με δουλευεις? Εισαι ρατσιστης και αυτο δεν ειναι τιποτα αλλο απο Πλουραλισμος στη Δημοκρατια!

..........................................................................................................................

Το βουλωσα, προσπαθησα να μαζεψω οτι.....ειχε απομεινει απο τον εαυτο μου, (ειχα κουφαθει τρελα εκεινη τη στιγμη) και πηγα στο γραφειο μου!
Καθομουνα και το σκεφτομουνα ..ΤΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΛΟΥΡΑΛΙΣΜΟΣ ΣΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ???? Παει καλα η γκομενα? Αν εχει καποιος μια αποψη....ας τη πει! Ουτε εγω ουτε κανεις φιλος/η δε μπορεσε να το βρει. Και ναι ..ψαξαμε κ σε λεξικα!
 
posted by Pepito at 1:33 π.μ. | Permalink |


0 Comments: