Καλο-κακο, ασχημο-ομορφο, μερα-νυχτα, ζωη-θανατος, χαρα-λυπη, κλαμα-γελιο....ολα στη ζωη εχουν το αντιθετο εκεινο κομματι που το συμπληρωνει και δινει αξια σε εκεινες τις δυο λεξεις....Pepito-....? Pepito-.....? Μπααα...Μπορει πιο μετα. Αξιζε να δοκιμασω τουλαχιστον!!
Κυριακή 17 Δεκεμβρίου 2006
Αξιες!
Οπως μεγαλωνω και συνεχιζω να μεγαλωνω (!) εχω μαθει οτι στη ζωη ο ανθρωπος βασιζεται σε καποιες αξιες. Τις βαζει μονος του. Δεν πρεπει να τις βαζει στους αλλους αλλα μπορει να ζει εκεινος με αυτες.
Ειμαι χαρουμενος που εγω στη ζωη μου τουλαχιστον εχω βαλει καποιες ηθικες αξιες και φραγμους. Δυστυχως προσφατα ειδα οτι πολυ κοντινα μου ατομα δεν εχουν κατι τετοιο και ισως για αυτο τωρα να τα εχουν χαμμενα η να ειναι οπως ειναι.

Παντα πιστευα σε μια θεωρια που δημιουργησα εγω στο περασμα των χρονων. Αυτη λεει:

Οι αντρες, οπως και οι γυναικες, χωριζονται σε δυο ομαδες. Η μια ειναι μεγαλη σε πλυθησμο, και περιλαμβανει τις απλες εκεινες γυναικες που δεν αξιζουνε η που ξερεις οτι δεν ειναι μοναδικες. Ολες μοιαζουνε, ειτε στο ενα ειτε στο αλλο, και πολλες απο αυτες δε ξερουν τι θελουν. Δεν εχουν ηθικους φραγμους και αν εχουν σιγουρα καποια στιγμη θα τους ξεπερασουν.
Η αλλη ομαδα, η πιο κλειστη, ειναι αυτη που περιλαμβανει τους πολυ ξεχωριστους ανθρωπους που ξερουν τι θελουν. Συνηθως κατι τετοια ατομα ειναι αυτα που εχουν περασει πρωτα απο φασεις στη ζωη τους, εχουν νιωσει τον πονο, την χαρα, την λυπη, ξερουν τι να δωσουν και που. Δε φοβουνται. Βαζουν ορια οποτε ΕΚΕΙΝΟΙ θελουν. Δινονται, ΖΟΥΝ, και δε κολωνουν να πουνε ενα παραπανω σαγαπαω, να κανουνε τον μαλακα μια φορα αν ειναι για καλο στο τελος.

Τετοια ατομα βεβαια πιστευω οτι ειναι πολυ λιγα και τα περισσοτερα πρωτα εχουν περασει απο την πρωτη ομαδα. Υπαρχουν και αλλα, τα οποια "ανατρεφονται" απο μικρα και μπαινουν κατευθειαν εκει μεσα.

Εχω πει πολλες φορες την φραση ειμαι διαφορετικος. Η απαντηση που επαιρνα παντα ( απο κοπελα ετσι? :Ρ ) ηταν...ναι καλα. Μου το εχουνε ξαναπει.

Τοτε επρεπε να μπει λοιπον το σχεδιο "Αποδειξε μου το" σε δραση. Βεβαια, απο οτι καταλαβα η αποδειξη ερχοταν ηθελες δεν ηθελες απο την συμπεριφορα μου στη πορεια.

Δε λεω, ειναι ασχημο ωρες ωρες να βαζεις καποιες αξιες σε σενα, γιατι συχνα μπερδευεσαι και περιμενεις και τον διπλανο σου να κανει το ιδιο. Το θεμα ομως ειναι οτι αν το κανει και αυτος, τοτε εσυ παυεις να εισαι διαφορετικος. Και αυτο ειναι χειροτερο.

Το να λες εσυ, " εγω σαν ταδε, δε θα τη πεσω σε γκομενα φιλου, δε θα κερατωσω κοπελα, δε θα μιλαω ασχημα, θα ανοιγω τη πορτα στη κοπελα μου στο αμαξι, θα ειμαι παντα εκει για τους φιλους μου, θα δανειζω χρηματα σε φιλους μου, θα θα θα θα....."
Οοοοοολα αυτα και αλλα πολλα διαφορετικα για τον καθε ενα πραγματα, ειναι κατι που μας διαχωριζει απο αλλους. Κακα τα ψεματα ο κοσμος μας εχει γεμισει απο γουρουνια, και μερικες φορες ειμαι και γω ενας απο αυτους! Οι γυναικες απο την αλλη....εχουνε ξυπνησει. Τουλαχιστον ετσι δειχνουν τα πραγματα. Ειναι πιο απολυτες. Ψαχνουν αυτο το ατομο απο τον μικρο κυκλο. Δε λεω πως δεν υπαρχουν και αυτες που θελουνε τον μεγαλο κυκλο, αλλα και παλι...για ποσο?! Δε κραταει πολυ αυτος ο κυκλος. Καποια στιγμη φθειρεται.

Με εχουν πει περιεργο, επειδη δεν την πεφτω σε κοπελα φιλου μου, και επειδη βαζω τη φιλια σα κατι πολυ καλο. Κατι που κραταει για παντα.

Με εχουν πει μαλακα επειδη πιστευω στην ειλικρινεια και στο οτι ολα λυνονται με το μπλα μπλα.

Με εχουν πει ηλιθιο και πουστη η κοινως αδερφη επειδη δεν ηθελα καποτε να κανω κατι με μια κοπελα μουναρα, ενω τα ειχα με αλλη και μου λεγανε οτι πρεπει να κερατωνω.

Με εχουν πει ΜΑΛΑΚΑ με μεγαλο Μ γιατι αποφασισα να κανω περα φιλο μου πολλα χρονια επειδη δε μου προσφερει τιποτα.

Με εχουν πει οτι ειμαι σεξοπορνοδιαστροφικος επειδη μαρεσει να δοκιμαζω καινουρια πραγματα ( ΠΟΤΕ ομως να παω με αλλον αντρα, να χτυπησω μαζοχιστικα γυναικα, να βιασω, νεκροφιλια, ουρολαγνεια, κοπρολαγνεια κτλ. Δοκιμαζω μονο πραγματα με ουσια. Οχι μαλακιες.). Επειδη δηλαδη θελω να παρω μια γυναικα απο τον κωλο ειναι κακο? Αν θελει και αυτη το συζηταω και το κανουμε. Τι θα πει δεν ειναι σωστο? Αν θελει να παρει δονητη η κοπελα μου η αν με καυλωνει εμενα να με παρει μια μερα τηλεφωνο και να μου πει προστυχοβρωμολογα βαζοντας δαχτυλο ειμαι διαστροφικος? Αν γουσταρω να με πεταξει κατω, να με δεσει και να με βριζει πηδωντας με ειναι μαλακια? Τρελο? Ολα ειναι ενα παιχνιδι. Ολα ειναι στο μυαλο. Ελεος δηλαδη.

Με εχουν πει αναποδο επειδη προτιμω να συζησω με μια κοπελα και ας μην ειναι κοπελα μου, παρα με αλλον αντρα. Προτιμω να βλεπω σερβιετες στο καλαθι της τουαλλετας παρα μαυρες καλτσες παντου. Να μυριζει μουνιλα το σπιτι παρα πουτσιλα. Δεν ειναι κακια αυτη η αντριλα, αλλα κουλ. Αλλωστε ειμαστε γουρουνια. Η καθαριοτητα δεν ειναι και το ατου μας!!

Τωρα λοιπον....αφου σας τα ειπα ολα αυτα...δε πιστευετε και εσεις οτι ακουω πολλες μαλακιες στη ζωη μου?! Επειδη εχω θεσει εγω δηλαδη αυτα τα.."ορια" αυτε τις "ιδεολογιες" ειμαι μαλακας?

Αν ναι...τοτε ΤΝΧ! Αν οχι...παλι ευχαριστω. Οπως και να εχει, στα αρχιδια μου τους γραφω. Εγω ετσι επιλεγω να ζησω τη ζωη μου. Αν θελει ο αλλος να τα γαμησει ολα, να κερατωσει, να προδωσει, να κανει οτι αλλο θελει...δικαιωμα του.
 
posted by Pepito at 7:19 μ.μ. | Permalink |


0 Comments: