Καλο-κακο, ασχημο-ομορφο, μερα-νυχτα, ζωη-θανατος, χαρα-λυπη, κλαμα-γελιο....ολα στη ζωη εχουν το αντιθετο εκεινο κομματι που το συμπληρωνει και δινει αξια σε εκεινες τις δυο λεξεις....Pepito-....? Pepito-.....? Μπααα...Μπορει πιο μετα. Αξιζε να δοκιμασω τουλαχιστον!!
Τρίτη 16 Ιανουαρίου 2007
Νεες σκεψεις διαδεχονται τις παλιες.
Τις τελευταιες μερες οι σκεψεις μου εχουν αρχισει να αλλοιωνονται. Να αλλαζουν. Τελικα το να εισαι ονειροπολος Υδροχοος ειναι ασχημο αλλα και ταυτοχρονα πολυ ομορφο!

Εντωμεταξυ, πως γινεται στο εντελως ξαφνικο να σε θυμουνται ατομα που δεν ειχες ιδεα ποτε οτι θα ξαναμιλαγατε?

Ενα μηνυμα, ενα τηλεφωνο και το χειροτερο....μια ελπιδα. Απο τη μια ειναι καλο..αλλα σαν αντρας και εγο, δε σκεφτομαι τις γυναικες σα καβατζες. Ειμαι ον βασισμενο σε ορμες. Της στιγμες, της ωρας....εκτος αν δεσμευτω οπου εκει ειμαι βασισμενος παλι σε ορμες, αλλα φυσιολογικα η κοπελαρα μου θα κανει αυτες τισ στιγμες δικες της. Το καθε δευτερο....καθε λεπτο.

Αλλα οι γυναικες, χαρη στη πουτανια τους, η οποια ειπαμε, ολες την εχουνε, αλλες την εχουνε κακη, αλλες καλη, θελουν παντα μια καβατζα! Να εχουνε καποιον να λενε τον πονο τους...αν γινει κατι? Αν ολα πανε στραβα..αφου εκεινος ηταν καλος μαζι μου. Ηταν ομορφος. Με εκανε να νιωσω καπως....

Τεσπα, δε με χαλαει. Αντρας ειμαι. Να με χαλασει το γεγονος οτι με γουσταρει μια κοπελα ακομα? Οτι μπορει να βλεπει λιγουλακι μια περιπτωση να ειμαστε καποτε μαζι?
Και ειδικα οταν ειναι κουκλαρα? Τι λες ρε?!!!!!

Απο την αλλη βλεπω σιγα σιγα, τωρα που ολα ειναι στη τελικη ευθεια για την υπερασπιση της μαμας πατριδας, (ΧΑΧΑΧΑ-για γελια ειναι) οτι το μυαλο μου αρχιζει και αναδιαμορφωνεται. Αυτα που πιστευε δε τα πιστευει πια. Αυτα που ηλπιζε, τα βαζει στο ψυγειο, και ολα αυτα τα θελω που καποτε ελεγε και ονειρευοταν με εμφανη ομως προσωπα στα κεφαλια των πρωταγωνιστων, τωρα πια τα προσωπα ειναι κενα. Ετοιμα να διαδεχτουν αλλα προσωπα. Οχι πως τα προηγουμενα θαφτηκαν...Αλλα πολυ απλα, δεν υπαρχουν πια.

"Ολα αυτα θα σε ωριμασουν και θα σε κανουν ετοιμο να δεχτεις την καινουρια σου σχεση οποτε και να ερθει με μεγαλυτερη ωριμοτητα. Ειτε ειναι μια παλια σχεση σου, ειτε μια καινουρια, η σχεση αυτη θα ειναι καλυτερη. Λογω του οτι πια θα ξερεις εσενα."

Λογια του πατερα μου.....

Πως γινεται μια γυναικα οταν αισθανεται μονη, κλαιει, ειναι αρρωστη, εχει προβλημα...τοτε μονο να σε θυμαται? Και οταν λεω θυμαται...εννοω καποιον που δεν εχει πολλες επαφες μαζι σου...

Τελικα δεν ειμαι ο μονος εγωιστης στο κοσμο. Δεν ειμαι ο μονος που σκεφτεται τον εαυτο του. Το θεμα ομως ειναι οτι εγω γνωριζω οτι σε μερικες περιπτωσεις (μια ειμαι και γω πιστευω)
οτι σκεφτομαι τον εαυτουλη μου, αλλα συνηθως το κανω επειδη οντωε τον εχω αναγκη τον αλλον.

Παλι καλα...ηταν μονο λιγες οι φορες που καταλαβα οτι οι αλλες που μου το εκαναν το εκαναν επειδη κοιταζαν τον εαυτουλη τους μονο.
 
posted by Pepito at 12:44 π.μ. | Permalink |


0 Comments: