Καλο-κακο, ασχημο-ομορφο, μερα-νυχτα, ζωη-θανατος, χαρα-λυπη, κλαμα-γελιο....ολα στη ζωη εχουν το αντιθετο εκεινο κομματι που το συμπληρωνει και δινει αξια σε εκεινες τις δυο λεξεις....Pepito-....? Pepito-.....? Μπααα...Μπορει πιο μετα. Αξιζε να δοκιμασω τουλαχιστον!!
Δευτέρα 22 Ιανουαρίου 2007
Παμε θεατρο?!!!
Διαλογος ενος αγοριου (πολυ γνωριμου :Ρ) και μιας καινουριας γνωριμιας!

- Εσυ με τι ασχολεισαι?

- Διοικηση επιχειρησεων εχω τελειωσει το πρωτο σκελος και τωρα ειμαι στα μισα του δευτερου. Βεβαια πηρα αναβολη σπουδων για να κανω στρατο να τελειωνει. Εσυ?

-Δραματικη σχολη τελειωνω τωρα.

-Αααα! Πολυ ωραια! Για πες μου λιγα λογια γιατι μου αρεσε καποτε αυτος ο επαγγελματικος δρομος!

-Τι να σου πω...Ειναι πολυ ωραια! Καταρχην εγω εχω σπουδασει ( κατι αλλο- δε θυμαμαι) και εχω τελειωσει. Και επειδη το ειχα απο καιρο καημο μπηκα και στη δραματικη σχολη να δω πως θα παει.

-Πολυ ωραια!

-Αληθεια, αφου σου αρεσε και εσενα γιατι δε το κανες? Απο οτι βλεπω θα σου πηγαινε!

-Λες? Κοιτα, ναι μου ειχανε πει οτι εχω εναν αερα για ηθοποιια. Οταν ημουν μικρος ημουν η πρωτη επιλογη για θεατρα κτλ. Μου εχουν ξαναπει οτι θα εκανα για κατι τετοιο...και εγω θα γουσταρα πολυ αλλα ξερεις τι γινεται? Δε μπορω να κανω μαλλον τα μαθηματα αυτα που κανετε. Κατι αρχαια και τετοια, να κανω μεταφρασεις κτλ.....

-Οπα οπα! Δεν ειναι σχολειο! Κανες δραμα, τραγωδια, αλλα οχι μεταφρασεις κτλ. Η ιδεα ειναι να μπορεσεις στο τελος να παρεις εναν ρολο και με το δικο σου ειναι , συναισθημα. εαυτο να μπορεσεις να δωσεις στον θεατη να το νιωσει! Γιατι δε δοκιμαζεις? Οταν τελειωσες το στρατο να πας να γραφτεις...ειναι 3 χρονια. Αν δε μπορεσεις να τα βγαλεις περα πιστεψε με θα σε πεταξει το συστημα εξω.

-Και τα λεφτα? Εχω ακουσει οτι πεινανε...

-Η αληθεια ειναι οτι υπαρχουν δυο δρομοι. Ο τηλεοπτικος η αλλιως κουλτουριαρικος και ο αλλος που ειναι το θεατρο. Εμενα μου αρεσει το θεατρο. Εσενα μαλλον σε κοβω για τηλεοραση και κουλτουρα ετσι??

-Ναι! Δε ξερω ισως μεγαλωνοντας να μου αρεσει, αλλα τωρα ειμαι για τηλεοραση και κινηματογραφο. Δε ξερω..θα το σκεφτω οταν τελειωσει το στρατιωτικο. Θα τελειωσω και την διοικηση σιγουρα, και μετα βλεπουμε. Μικρος ειμαι ακομα!

-Ναι ρε συ! Και εγω στα 23 μου φαντασου μπηκα στη σχολη! θα εισαι μια χαρα!

-Θα δουμε, δε ξερω...παντως ειναι καλο να ακουω ΑΚΟΜΑ εναν να μου λεει οτι θα ημουν καλος σε αυτο! Φοβομουν να το πω σε ατομα οτι μου αρεσε παλια..

-Τρελος εισαι? Πηγαινε...μπορει μια μερα να σε βρω σε κανα παρασκηνιο......!!
 
posted by Pepito at 6:05 μ.μ. | Permalink |


0 Comments: