Καλο-κακο, ασχημο-ομορφο, μερα-νυχτα, ζωη-θανατος, χαρα-λυπη, κλαμα-γελιο....ολα στη ζωη εχουν το αντιθετο εκεινο κομματι που το συμπληρωνει και δινει αξια σε εκεινες τις δυο λεξεις....Pepito-....? Pepito-.....? Μπααα...Μπορει πιο μετα. Αξιζε να δοκιμασω τουλαχιστον!!
Πέμπτη 25 Ιανουαρίου 2007
Σεξ με Χοντρη!
Πριν καποια χρονια ειχα μια πολυ καλη φιλη αρκετα...ευσωμη! Ηταν πολυ καλη προσωπικοτητα, αλλα ειχε λιγο τα παχακια της. Εκανε πολυ παρεα με μια αλλη που καθε φορα που κοιταζομασταν, ειχε μια ματια.....Αχ ρε πουστη..ξεχνας οτι εχει λιγα κιλακια παραπανω και πηδας τα ματια της απιστευτα! Ειχε τη ματια του στυλ...ελα εδω και θα σε κανω εγω να τρελαθεις απο την εξαψη!

Τεσπα, η κοπελα αυτη μια μερα, οχι η υπεροχα ματια, η αλλη, ηρθε μια μερα στη σχολη γεματη πιπιλιες. Οταν λεμε για πιπιλιες ομως....μιλαμε για τεραστιες!

Επισης κατι αλλο, εχετε παρατηρησει οτι οι χοντρε παντα φορανε ξωβυζα και τετοια, και οτι ΟΛΕΣ ειναι προικισμενες με πολυ πραγμα μπροστα τους? Εγω...οφειλω να πω ναι!

Ερχεται λοιπον αυτη εκεινη την ημερα, με εξω τα βυζια, ξερετε, ενα φανελακι...και να φαινονται πιπιλιες παντου. Στο λαιμο, στον φαρυγγα, πισω στο σβερκο ( πως τις εκανε ο πουστης??) στα βυζια πανω (ελα Χριστε και Παναγια) στα χερια (εδω τωρα πρεπει να ρουφαγε ωρες αμετρητες ο τυπος) παντου....

Και κεινη τιποτα γι ανα τα κρυψει ετσι? ΤΙ ΠΟ ΤΑ!

Την πιανω και της λεω... "Μωρη τι ειναι αυτα? Με βρυκολακα πηγες?"

"Αστα μου λεει...με ξεζουμισε. Αλλα μονο αυτο μπορουσε να κανει. Τον ειχα βαλει κατω και ......

η διηγηση αν και συντομη και οχι πολυ λεπτομερης μου εδωσε να καταλαβω οτι μαλλον..οι χοντρες η ειναι πολυ ψευτρες η κανουν πολυ καλο κρεβατι.

Προσφατα γνωρισα και αλλη μια...την ρωτησα λοιπον ενα πραγμα. Ειμμαι και πολυ χυμα και ανοιχτος τυπος εγω δε χαμπαριαζω..

Ειναι αληθεια οτι εσεις...οι πιο ευσωμες κανετε καλο κρεβατι?

Κοιτα...η αληθεια ειναι οτι ξερω οτι ειμαι χοντρη. Ξερω οτι ο κωλος μου δεν ειναι μοντελου, ξερω οτι εχω λιγη κοιλιτσα, αλλα να σου πω κατι? Οταν τον αλλον, τον βαζω κατω και του παιρνω τσιμπουκια, οταν καθομαι πανω του, οταν του λεω εγω ελα παρε με στα 4 και εχει μια κωλαρα να βλεπει και να τον τρελαινει...Τι με νοιαζει εμενα αν ειμαι χοντρη?

Ε?

Κοιτα Σ... μου λεει. Οι περισσοτερες κοπελες, ειδικα καποιες που ξερω οτι ειναι μοντελα ειναι σκατα στο κρεβατι. Γιατι? Γιατι πολυ απλα φοβουνται. Εγω δε φοβαμαι. Ειμαι καλα με τον εαυτο μου και αν ειμαι εγω καλα ...δε με νοιαζει. Θα τον κανω και τον αλλον να περασει καλα. Ασε που αυτο που λενε ειναι αληθεια. Δεν εχω σωμα, επομενως ο Θεουλης μου εδωσε αλλα καλα....μου εδωσε λιγο μυαλο...τακτικη...κατι μου εδωσε.

Οφειλω να πω απο εμπειρια κιολας οτι ειχε δικιο. Εχω παει με θεα, μουναρα, μοντελο, και το σεξ...δεν ηταν οτι καλυτερο. Βεβαια...ποτε δε πρεπει να συγκρινεις κατι που δεν εχεις γευτει σωστα ετσι? Αλλα και αλλες που εχω παει, οχι πολυ καλες αλλα ουτε και ασχημε...απλα ομορφες κοπελες...κανανε απιστευτο κρεβατι.

Τωρα τι να πω? Η αληθεια ειναι οτι με χοντρες εγω ειδικα δε παω...εκτος απο κεινη με τα ματια....ΑΑΑΑΧΧΧ! Με πηδαγαν τα ματια της! Και οταν λεμε χοντρη δε λεμε πατσοκοιλια, προγουλια και τριχες, και οτι αλλο αηδιαστικο τραβαει ο νους. ΑΠλα λεμε λιγα κιλα παραπανω.

Αν παω με αυτες....με χοντρες εννοω, θα με κανουν ενα με το στρωμα!
Τουλαχιστον τωρα.....!! ΚΑθηστε να παρω κανα κιλο πρωτα!

Χαχα! Τι λεω?

Σεξ επομενως με χοντρες.......Ρε μπας και....???
 
posted by Pepito at 1:29 π.μ. | Permalink |


2 Comments:


  • At Πέμπτη 25 Ιανουαρίου 2007 στις 5:02:00 π.μ. EET, Anonymous Ανώνυμος

    Γειά σου ρε Πεπίτο παικταρά!

     
  • At Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2008 στις 6:02:00 μ.μ. EET, Anonymous Ανώνυμος

    Είναι αλήθεια ότι πολλές παχύσαρκες γυναίκες έχουν ίσως κατά μέσο όρο μεγαλύτερες ορμές. Θες τα οιστρογόνα τους, θες η αγαμία τους, οκ, μέχρι εδώ καλά και εδώ σε δικαιώνω.
    Εγώ είμαι αρνητικά προδιατεθειμένος πάντως στον έρωτα με παχουλές κοπέλες, το δοκίμασα γιατί ήταν άτομα που με τραβούσαν με την προσωπικότητά τους (και εκτός από τα κιλά κατά τα άλλα ήταν ωραίες κοπέλες) και δεν μου άρεσε καθόλου. Για τους εξής λόγους:
    1) Πολλά πρακτικά προβλήματα: Μια αδύνατη κοπέλα τη χειρίζεσαι και είναι πολύ πιο ευέλικτη στις στάσεις που μπορείς να πάρεις στο κρεββάτι (ή και όχι μόνο), μια παχύσαρκη σε περιορίζει κατά πολύ. Πας να την πάρεις στα 4 και πρέπει να σκύβει συνέχεια για να μπορεί ο κώλος της να μη σε αφήνει να βρείς καν την τρύπα (όχι φίλοι μου, δεν έχω μικρό πουλί...). Για να μη συζητήσω για πιο προχωρημένα πράγματα όπως στο όρθιο στον τοίχο ή να την πάρεις ενώ τη σηκώνεις οπότε σε βλέπω στο ΚΑΤ για κανένα μήνα...
    2) Ε, είναι και ζήτημα αισθητικής. Το να κάνεις 69 και να βλέπεις να έρχεται να σε καταπλακώσει ένας όγκος κυτταρίτιδας, δεν ξέρω αν σε εσάς αρέσει εμένα με πιάνει πανικός με τη σκέψη. Γούστα είναι αυτά βέβαια.
    3) Αυτό που λέει η επιστήμη είναι ότι οι παχουλές έχουν πιο πολλά υγρά από τις μη παχουλές,λόγω των ορμονών τους, μέχρι εδώ πάλι καλά, δεν μας ενοχλεί αυτό. Αυτό που δεν γράφουν τα βιβλία (ε, κύριε Ασκητή, με ακούτε;) είναι ότι τα υγρά τους είναι συνήθως δύσοσμα. Και δεν έχει να κάνει αυτό με θέμα προσωπικής υγιεινής (αν και αν είσαι χοντρός και τρίβονται τα μπούτια σου πρέπει να πλένεσαι και συχνότερα, έτσι δεν είναι;) ούτε με λοιμώξεις κολπίτιδες κλπ, πρέπει να είναι θέμα ορμονών. Ασφαλώς περί ορέξεως κολοκυθόπιτα, όπως τα φαγητά που αρέσουν σε κάποιον, άλλον μπορεί να τον αηδιάζουν, μπορεί να είναι ζήτημα προσωπικής προτίμησης και άλλοι να τρελλαίνονται με τη γεύση που εμένα δε μου άρεσε καθόλου.

    Πάντως, συμφωνώ ότι μια γυναίκα που δεν βασίζεται στην εμφάνισή της αλλά στη συμπεριφορά της για να σε τραβήξει μπορεί να είναι πολύ πιο ελκυστική.

    Το δικό μου το συμπέρασμα βέβαια είναι ότι...δεν είναι καλύτερο το φυσιολογικό; Ούτε τα παραπανίσια κιλά αλλά ούτε και το άλλο άκρο, απλά να είναι νορμάλ;