Καλο-κακο, ασχημο-ομορφο, μερα-νυχτα, ζωη-θανατος, χαρα-λυπη, κλαμα-γελιο....ολα στη ζωη εχουν το αντιθετο εκεινο κομματι που το συμπληρωνει και δινει αξια σε εκεινες τις δυο λεξεις....Pepito-....? Pepito-.....? Μπααα...Μπορει πιο μετα. Αξιζε να δοκιμασω τουλαχιστον!!
Δευτέρα 22 Ιανουαρίου 2007
Εχω προβλημα....θελω γιατρο....! Ω ναι!
ΡΕ ΓΑΜΩ ΤΟΝ ΥΔΡΟΧΟΟ ΜΟΥ!!!!

Πως γινεται καθε τοσο, ενω εχεις μια απιστευτη γαληνη...μια ηρεμια μεσα στη ψυχη σου, τοτε κατι γινεται και λες και καποιος προσπαθει να σου τσιτωσει το μυαλο σου μπαινει μια ιδεα...βλεπεις ενα ονειρο...

Και ΓΑΜΙΕΣΑΙ.

Ρε γαμω το στανιο μου, πως πειτε μου ΠΩΣ γινεται να βλεπεις ενα ονειρο χωρις να εχει προυπαρξει τιποτα που να στο πυροδοτει (για το θεμα του ονειρου μιλαω)?

Απο την αλλην.....ονειρα δεν ειναι μονο κακα μερικες φορες....
Μερικες φορες μπλεκουν και ατομα μεσα που σε κανουν να ξυπνας με εναν αλλον αερα...
Αλλα δυστυχως μεχρι τωρα αυτα τα ονειρα δεν ειναι ουτε υπαρκτα, ουτε πιθανον να γινουν.

Βεβαια ποτε δε ξερεις....Εγω τη προταση θα την κανω. Αν θα τη δεχτει.....ειναι αλλο θεμα. Πιθανοτατα οχι βεβαια λογω διαβασματος.

Αλλα ρε γαμωτο...φτιαχνω ολοκληρες ταινιες απο ονειρα. Εχω αρχισει και το βαριεμαι.

Μια γευση??

Μια μεγαλη παρεα, μια κοπελα μεσα, λιγο πρησμενη, να τη πεφτει σε ενα παλικαρι, να φιλιουνται, να τα παιρνεις, να της λες γιατι, να σου λεει ειμαι εγκυος. Ε?

Με ποιον?

Το καλοκαιρι πηδηχτηκα με τον αδερφο ενος φιλου σου και με αφησε.

Και αυτον τι τον εχεις?

Επειδη ο αλλος ειναι οικογενειαρχης, θα κανει παιδια τωρα με τη γυναικα του, δε του το εχω πει.

Και ΑΥΤΟΝ ΤΙ ΤΟΝ ΚΑΝΕΙΣ?
Τ
ι να πω στους γονεις μου? Οτι ειμαι εγκυος με εναν παντρεμενο? Εχω αυτον γιατι ειναι μεγαλυτερος μου, μπορει να με φροντισει.

Και θα το κρατησεις?

Ναι.

Θα κρατησεις παιδι που δεν ειναι δικο σου, σε αυτη την ηλικια που εισαι, και θα παντρευτεις εναν αλλον που δεν τον αγαπας??

Ναι.


ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΨΥΧΙΑΤΡΟ!! ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ????

Γιατρεεεεε??? Γιατρεεεεε??? Κανας γιατρος? Και κτηνιατρος δεν εχω προβλημα!!!!
Γιατρεεεεε........
 
posted by Pepito at 6:23 μ.μ. | Permalink |


0 Comments: