Καλο-κακο, ασχημο-ομορφο, μερα-νυχτα, ζωη-θανατος, χαρα-λυπη, κλαμα-γελιο....ολα στη ζωη εχουν το αντιθετο εκεινο κομματι που το συμπληρωνει και δινει αξια σε εκεινες τις δυο λεξεις....Pepito-....? Pepito-.....? Μπααα...Μπορει πιο μετα. Αξιζε να δοκιμασω τουλαχιστον!!
Πέμπτη 25 Ιανουαρίου 2007
Ελλειψη Ερωτα VS Ελλειψη Σεξ!!
Οταν περναει ο χρονος, οταν περνανε οι μηνες καποια πραγματα ξεχνιουνται η οπως το λεω εγω....μπαινουν στο ψυγειο!

Καποια απο αυτα, ο ερωτας, η αγαπη, το σεξ....η συντροφια, το αγγιγμα...

Οφειλω να πω οτι στην αρχη ειναι πολυ ασχημο. Νιωθεις ολο σου το κοσμο να καταρρεει. Να μην εχεις τιποτα να σε γεμιζει . Και ειναι αληθεια.

Αλλα φιλε εσυ που βλεπεις αυτο το ποστ.....ποσο πολυ το εχουμε αναγκη?
Τι καλο μας κανει κατι τετοιο?

Δε λεω η αγαπη και ο ερωτας ειναι κατι που χρειαζεται στη ζωη. Ακομα και το σεξ. Ειδικα αυτο!!

Δεν μπορω να ζησω χωρις αυτο εγω προσωπικα.

Αλλα οφειλω να παρατηρησω οτι ...ναι το σεξ ειναι κατι που το χρειαζεσαι. Ακομα και την εκσπερματωση την θες, ειδικα αν εισαι αντρας. Αλλα σιγα...βαζεις μια τελευταια παραγωγη της zero tolerance στο pc σου και τραβας μια μαλακια μεχρι να τελειωσεις.
Αλλα σιγα....μετα απο λιγο γινεται ανουσιο....καλο αν εχεις νευρα η καυλες , ΕΙΔΙΚΑ οταν εχει προηγηθει νυχτα με γκομενες που σου τη λενε η σου συζητανε πραγματα του στυλ, αχ τωρα θα ηθελα να ηταν εδω, να τον εγλυφα, να με επαιρνε στα 4....Αχ για πες μου εσυ, ετσι οπως με βλεπεις δε θελεις να με βαλεις κατω να μου αλλαξεις τα φωτα??

Ε Λ Ε Ο Σ!

Ε τοτε ειδικα την χρειαζεσαι τη τσοντα! :Ρ

Αλλα μετα απο λιγο πια η μαλακια γινεται "μαλακια"! Δε λεει...ειναι αυτο που λενε οτι απαξ και γνωρισεις το αληθινο κρεας (στη δικια μου περιπτωση το θηλυκο) δε θες υποκαταστατα...
Αλλα ας ξαναγυρισουμε σε αυτο που ελεγα. Ενταξει αν θες τραβας μια μαλακια...αν βρεις γυναικα τη πηδας και βγαζεις απο πανω νευρα κτλ.

Αλλα τον ερωτα...την αγαπη...δε τη βρισκεις ευκολα. Και στην αρχη σου λειπει.
Αλλα ενα πραγμα που εχω καταλαβει αυτον τον καιρο ειναι οτι τελικα...
και να μην την εχεις... στα αρχιδια σου. Δε λεω να μην την εχεις ποτε. Απλα...για μεγαλο διαστημα. Δεν ειναι κατι που τελικα ....δε μπορεις να ζησεις χωρις αυτο. Μπορει να κανω λαθος, αλλα οσο περναει ο καιρος το βλεπω.

Ξενερωνεις....τη βλεπεις απο μακρια...λες...οκ ρε φιλε, δεν εχω μια κοπελα να της πω σε αγαπαω, να την παρω τηλεφωνο κατω απο το σπιτι της και να της πω βγες εξω....να βγει και να εισαι με εναν μεγαλο αρκουδο . Να στειλεις λουλουδια με με μια καρτα γραφοντας :

Στην πιο ομορφη μπεμπα....

Οταν αποχωριζεσαι ατομα..οταν εχεις καιρο να νοιωσεις κατι...το ξεχνας σιγα σιγα. Η μαλλον καλυτερα οπως ειπαμε...μπαινει στο ψυγειο. Αν θα ξαναβγει? Μπορει! Ποτε δε ξερει κανεις. Βεβαια το θεμα ειναι ....οταν ξαναβγει καποιο αλλο φαγητο θα υπαρχει ηδη στο τραπεζι. Και αν υπαρχει θα ειναι ζεστο. Πιο φρεσκο.
Αν δεν υπαρχει?.......
Πολυ απλα πριν το φαμε....πρεπει να το ξαναζεστανουμε. Αλλα ξερετε τι γινεται?
ΠΙστευω οτι ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΣ, δεν εχει φουρνο μικροκυματων. Ουτε καν φουρνο....

Θες να το ζεστανεις το φαγακι που ηταν στο ψυγειο καρδια μου? Οκ....παρτο....βαλτο στο κατσαρολακι..αναψε φωτια στην αμμο....και αστο να ζεσταθει. Αν η φωτια ειναι καλη, αν την προσεχεις, αν τη προσεχω και γω...τοτε θα ζεσταθει σιγα σιγα.

Γιατι τα λεω ολα αυτα? Δε ξερω μαγκες....ισως πια η εικονα της αγαπης, τα ονειρα της ζωης μου να μου φευγουν. Να ξεχναω. Να μη τα χρειαζομαι. Να εμαθα να ζω χωρις αυτα.

Δε μου λειπει το σεξ...αν θελω το εχω. Ολοι μας το εχουμε. Οταν το θελησω..βρισκω τροπους να μου φυγει η καυλα...κρυο ντους, βολτα με 150 τους δρομους, ξυλο σε κανενα μαλακιστηρι που μισω ( οχι "κολλητε" δε το λεω για σενα! Εσενα ειπαμε...με το αμαξι θα περασω απο πανω σου! Και οχι το δικο μου...σιγα μη χαλασω εγω το πουντακι μου για τη μαπα σου! 1.50 αναστημα βλακας ! ΧΑΧΑΧΑ), η πολυ απλα....βγαινω εξω με φιλες μου καινουριες και παλιες, και τη βρισκω την ακρη!

Αλλα ο ερωτας? Μμμ....ενταξει...δε με ενδιαφερει καν. Οταν ερθει, που θα ερθει καποια στιγμη...θα τον υποδεχτω...

Για τωρα, ειμαι εγω, οι γυναικες της ζωης μου (Ντιανα-σκυλιτσα- και Καυλιτσα-η αλλιως αμαξι-) και οι φιλοι μου...οι φιλες μου...και ωρες αμετρητες κανοντας οτι μαλακια μου κατεβαινει!

Ερωτααα???? Ερωτα??? Που εισαι? Μ.....δε θα σκασω κιολας μαλακα. Οποτε θες ελα.
 
posted by Pepito at 12:59 π.μ. | Permalink |


0 Comments: