Καλο-κακο, ασχημο-ομορφο, μερα-νυχτα, ζωη-θανατος, χαρα-λυπη, κλαμα-γελιο....ολα στη ζωη εχουν το αντιθετο εκεινο κομματι που το συμπληρωνει και δινει αξια σε εκεινες τις δυο λεξεις....Pepito-....? Pepito-.....? Μπααα...Μπορει πιο μετα. Αξιζε να δοκιμασω τουλαχιστον!!
Παρασκευή 26 Ιανουαρίου 2007
Ολος ο κοσμος μια σχεση. Γιατι?
Βγαινεις εξω, βλεπεις περιοδικα, εφημεριδες...ολα τα παντα ειναι γυρω απο τις σχεσεις.

Γιατι?

Βγαινεις εξω και βλεπεις τοσο κοσμο μονο του, να μην εχουνε σχεση και ομως να μιλαμε συνεχεια για αυτο.

Και να θελεις να ξεφυγεις απο αυτο το τρυπακι....δε μπορεις. Μια συζητηση γυναικων διπλα, οι φιλοι σου που ειτε λετε την μια για παιχνιδια ειτε για κατι αλλο...παλι εκει θα καταληξει.

Τελικα ο κοσμος μας περιτρυγιριζεται γυρω απο μια σχεση? Την ιδανικη κιολας ετσι? Αυτη οπου οι ομορφες κοπελες περιμενουν τον πριγκιπα απο κατω απο το σπιτι τους με το ασπρο αλογο.

Και οταν πας να κανεις κατι, να τις δεις, να τους δειξεις οτι ενδιαφερεσαι....αυτες η σου κλεινουν τη πορτα καταμουτρα η πολυ απλα σε κανουν και ξεφτιλα.

Ως φρεσκοχωρισμενος, 6 μηνες τωρα, με απανωτες σκεωεις και θεαματα φωτογραφιων γυμνων με την πρωην μου και αλλους, μια πρωην που αγαπησα τρελα περισσοτερο απο τη ζωη μου και τωρα πια ολοι μου λενε οτι εγω αξιζω περισσοτερα....δε νομιζω πως μπορω να το αντεξω αυτο.

Το να βγαινω εξω για καφε, να βγαινω εξω για διασκεδαση... και να ακουω συνεχεια για σχεσεις. Για αγαπες. Για ερωτες. Για σεξ.....Για χαρες και στεναχωριες.

Μαλλον μπαινω και γω στο κλαμπ εκεινο ενος φιλου μου καλου οπου μου ειχε πει....

"Σ.... καποια στιγμη θα βαρεθεις και θα πεις δε γαμιεται....στα αρχιδια μου που δεν εχω γκομενα, θα μενεις μεσα στο σπιτι...θα βγαινεις και δε θα σε νοιαζει."

Φιλε Γιωργο....ισως εχεις δικιο τελικα.

Αλλα ρε πουστη...εχω πολλα να δωσω ακομα ρε γαμωτο. Σε αυτη που θα ερθει. Η επομενη...
Μεχρι τοτε....θα περναω τις ωρες μου στο φυλακιο, στο στρατοπεδο, στα μαγειρια...στα αμαξια.....σκεφτοντας ολες αυτε τις φωτογραφιες, ολες αυτεσ τις απαντησεις που μου εδωσες...και θα σε φανταζομαι με αυτον, το πολυυυυ ομορφο αντρα.. που η ιδεα σας να κανετε ερωτα μου προξενει αναγουλα.

Αλλα που θα παει...Δε θα το βγαλω απο το μυαλο μου καποια στιγμη? Δεν εχει κανεις το δικαιωμα να μου καταστρεψει τη ζωη. Ουτε καν η καποτε γυναικα της ζωης μου....εσυ.
 
posted by Pepito at 4:10 π.μ. | Permalink |


6 Comments:


  • At Παρασκευή 26 Ιανουαρίου 2007 στις 10:37:00 π.μ. EET, Anonymous Ανώνυμος

    Ακριβώς το ίδιο νιώθω και περνάω μόνο ότι είμαι γυναίκα.

     
  • At Σάββατο 27 Ιανουαρίου 2007 στις 6:37:00 μ.μ. EET, Blogger Pepito

    Φιλη μου καλη το πιστευω οτι υπαρχουν και αλλοι εκει εξω που νιωθουν ετσι.
    Και γυναικες και αντρες...

    Δυστυχως ομως κανεις μας δεν κανει κατι για να αλλαξει αυτο. Δεν ρισκαρουμε...γιατι?

    Προσπαθω να το μαθω εδω και καιρο...

     
  • At Σάββατο 27 Ιανουαρίου 2007 στις 11:56:00 μ.μ. EET, Blogger Ναταλία

    Αυτά τα πράγματα θέλουν το χρόνο τους. Κάνουν τον κύκλο τους και μετά σβήνουν....

    Ζωή το λένε....

     
  • At Κυριακή 28 Ιανουαρίου 2007 στις 2:23:00 π.μ. EET, Blogger Pepito

    Ξερεις τι γινεται ομως? Ο καθενας μας σε αυτη τη ζωη ψαχνει το καλυτερο.
    Θα το βρει ομως?
    Αν δε το βρει?
    Αν το βρει θα του γεμισει ολες αυτες τις τρυπες πονου που του αφησε μια αλλη?
    Ερωτηματα πολλα που ενω μεσα μου ξερω πως ειναι ηλιθια γιατι ηδη ξερω τις απαντησεις, τις κανω γιατι ως γνησιος Υδροχοος κυνηγαω την μαλακισμενη την επιβεβαιωση απο πισω!

     
  • At Κυριακή 28 Ιανουαρίου 2007 στις 3:16:00 π.μ. EET, Anonymous Ανώνυμος

    Re file den sou fenete periergo pou ke esi sta perisotera post sou, asxoliste me tis sxesis ke to sex?
    Giati emena mou fenete oti to thema merikes fores se pirazi, ala sto telos sou aresi. epidi kapioi giro sou vriskode se "kaliteri" mira apo esena, afti ti n periodo, den pai na pi oti kanoun lathos pou to sizitane. sto kato kato, oloi mas to exoume kani afto, ke oloi mas exoume sizitisi me filous mas tetia themata. kiklos ine ke girizi!

     
  • At Κυριακή 28 Ιανουαρίου 2007 στις 3:40:00 π.μ. EET, Blogger Pepito

    Δεν καταδικαζω το γεγονος αυτο καθολου φιλε batigol.
    Αλλα μερικες φορες που καθεσαι και ακους να παραπονιουνται συνεχεια αντρες και γυναικες που ειναι μονοι οτι δε βρισκουν κανεναν, και οτι δε θελουν να ειναι μονοι τους, κατι πολυ φυσιολογικο ετσι και δεν εννοοω μονο για το σεξ -εννοω και για ολο το θεμα της συντροφιας- το μονο που ακους και βλεπεις ειναι συζητησεις και οχι πραξεις.
    Φοβαται ο κοσμος?
    Εχει κλειστει?
    Υπαρχουν τοσοι ομορφοι χαρακτηρες εκει εξω, τοσο καλοι ανθρωποι, ακομα και για να τους γνωρισεις και να περασεις λιγη ωρα μαζι τους και ολοι ειμαστε με εναν φοβο μεσα στο υποσυνειδητο τι σοι τυπος θα ειναι αυτος/η.
    Δεν ειναι ασχημο?