Καλο-κακο, ασχημο-ομορφο, μερα-νυχτα, ζωη-θανατος, χαρα-λυπη, κλαμα-γελιο....ολα στη ζωη εχουν το αντιθετο εκεινο κομματι που το συμπληρωνει και δινει αξια σε εκεινες τις δυο λεξεις....Pepito-....? Pepito-.....? Μπααα...Μπορει πιο μετα. Αξιζε να δοκιμασω τουλαχιστον!!
Τετάρτη 31 Ιανουαρίου 2007
Γυναικες. ΠΟΛΥ ΗΛΙΘΙΕΣ ΤΕΛΙΚΑ ΩΡΕΣ ΩΡΕΣ!!
Ηρθε η ωρα να χρεωσω τις πολυ ομορφες κυριες που υπαρχουν στο κοσμο μας!

Την επομενη φορα που θα ακουσω μια κοπελα να μου λεει οτι δεν υπαρχουν αντρες στο κοσμο, οτι δε τη πεφτουν αντρες, οτι ειναι μονες τους και δεν θελουν, οτι οταν εμεις τους ζηταμε το τηλεφωνο για ενα καφε παει να πει οτι θελουμε μονο να της πηδηξουμε και οτι κατα πασα πιθανοτητα ειμαστε η βιαστες η απο το Νταου Πεντελης, και ειδικα....ΕΙΔΙΚΑ.....
να γυρισει να μου πει οτι σχεσεις πια κανεις μονο μεσω φιλων και οχι σε μπαρ, σε καφετεριες, σε παρτυ κτλ....


ΘΑ ΤΗΝ ΑΡΧΙΣΩ ΣΤΙΣ ΣΦΑΛΙΑΡΕΣ!!!

ΕΛΕΟΣ πια!

Ρε σεις...ξυπνηστε λιγο. Που μου θελουν ολες τον πριγκιπα με το ασπρο αλογο. Δε καταλαβα? Ποιον περιμενετε? Τον Κρουζ? Τον Τζειμι Φοξ? Τον Πιτ η τον Μπλουμ?
Οχι οχι...ξερω...τον Κολιν Φαρελ ειδικα με αυτο το γαματο λουκ του στο Miami Vice!!!

Ρε σεις.....Ελεος. Και μετα λετε γιατι οι μισοι απο μας σας εχουμε τελειως γραμμενη η απλα θελουμε να σας πηδηξουμε. Η πολυ απλα τρωτε κερατο. Αλλα αυτο ειναι μια αλλη ιστορια.

Δεν εχω κατι μαζι σας ρε κοριτσια αλλα παρτε το χαμπαρι...ΧΩΡΙΣ ΡΙΣΚΑ ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ. Οτι και να κανεις στη ζωη σου θελει ρισκο. Απο τη δουλεια μεχρι την φιλια μεχρι τη σχεση.
Παρεπιπτοντως μερικες φορες, οταν περιμενετε τον πριγκιπα των ονειρων σας η μαλλον...ΠΑΝΤΑ αυτος ο πριγκιπας η σας κανει τη ζωη κολαση η ειναι μαλακας με περικεφαλαια. Σας αλλαζει τελειως, ξεχνατε φιλους, φιλες, οικογενεια.
Σας λενε να πατε σε ενα παρτυ και εσεις ειστε με μουτρα . Γιατι?

" Αχ....ο καλος μου σημερα τον πηρα τηλεφωνο και τσακωθηκαμε γιατι ηρθα στο παρτυ μονη μου και δε ξερει αυτον που το κανει"

"Τσαντιστηκα με το αγορι μου γιατι χτες που πηδηχτηκαμε του ειπα οτι δεν ηθελα να τον γλειψω και μου κραταει μουτρα, και για αυτο εγω ηρθα σε ενα παρτυ που αντι να περασω καλα με τους φιλους μου καθομαι και τους κανω σκατα και αυτους!"

Η το καλυτερο...κατι που συνεβει και προσφατα στη ζωη μου....

"Ρε συ Σ....δεν ειμαι καλα. Τον θελω."

"Τι θες ρε συ Λ...? Τα ειχατε 6 μηνες μονο. Εισαι 30 χρονων. Πηγε με τη πρωην του ενω τα ειχατε. Σε χωρισε γιατι ενιωθε τυψεις αλλα πρωτα σου ειπε οτι ειναι κολλημενος μαζι της, δε σου ειπε οτι κανανε ερωτα αλλα εσυ ειδες τα μειον ενα δυο προφυλακτικα στο πορτοφολι του. Σου μιλαγε ασχημα....ΤΙ ΘΕΣ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ????"

"Ρε συ...τον θελω. Δε ξερω. Δε μπορω χωρις εκεινον."

Ε παρτα μωρη αρρωστη πηγα να της πω. Αμα εισαι ΗΛΙΘΙΑ με Η κεφαλαιο...λουσου τα. Εισαι ομορφη κοπελα, Σαλλονικια (οι βορειες ειναι πιο ομορφες αποδεδειγμενο), εχεις δουλεια, λεφτα, εισαι νεα, καλη, εξυπνη....και θες τον βλακα που τα ειχες μονο 6 μηνες, που ειναι κολλημενος με αλλην...που σε κερατωσε με τη πρωην του και ο ΜΑΛΑΚΑΣ το εκανε χωρις να προσπαθησει να το κρυψει λιγο, ΕΛΕΟΣ και συ ρε παλικαρι....αν την αγαπας..τουλαχιστον μη τη πληγωσεις. Θες να πηδηξεις την αλλην...πηδα την...αντε να δουμε τι θα καταλαβεις. Μη παρεις προφυλακτικα απο το συνηθισμενο κουτι! Παρε απο εξω. Και πετα τα μετα. Σε παιρνει τηλεφωνο? Σηκωσε το. Βγες εξω. Πες κατι. ΕΛΕΟΣ.
30 χρονων γομαρι και μετα σου λεει γιατι μας θεωρουνε μαλακες ολους.
Δε θεωρω σωστο αυτο που εκανε...αλλα αν το εκανε...καντο σαν προ. ΟΧΙ ΣΑ 15χρονο πιτσιρικι.

Τι της ειπα?

"Λ...μου τι να σου πω? Αν τον αγαπας και τον θες, αν εσυ εισαι ευτυχισμενη μαζι του...και αν αυτος νιωθει το ιδιο, οι δρομοι σας θα ανταμωσουν ξανα. Τωρα...απλα αστον. Περναει μια φαση. Ολοι την περναμε."

Ποσο σιχαινομαι να γινομαι καλος για τους αλλους. Και ειδικα για αντρες. Μπορει να ειμαι αντρας αλλα το γεγονος οτι θεωρω τον εαυτο μου διαφορετικο και οτι προσπαθω να ειμαι καλυτερος απο τους αλλους με κανει να μη γουσταρω ωρες ωρες οχι τον ανδρισμο μου, γουσταρω απιστευτα που ειμαι αντρας, αλλα τους μαλακες που εχω διπλα μου με κατι αρχιδομπαλες ΝΑ που νομιζουν οτι ειναι αντρες. Εχουν παει γυμναστηριο, εχουνε παει με 200 στη Κορολλα του μπαμπα και νομιζουν οτι ειναι καποιοι...Α! Κ αν σε δουνε στο δρομο και τους μιλησεις ασχημα θα σε γαμησουν ετσι?!! ΠΟΛΥ ΤΕΣΤΟΣΤΕΡΟΝΗ ΜΑΝΑ ΜΟΥ!!!

Κοριτσια ο αντρας δεν ειναι αυτος που εχει λεφτα. Αυτοκινητο. Που εχει ομορφια. Ουτε καν αυτος που εχει μεγαλο πουλι. Αυτα λιγο πολυ τα εχουμε ολοι. Εκτος απο το μεγαλο πουλι!


Ειναι αυτος που θα ειναι εκει για εσας. Θα σας σεβεται για αυτο που ειστε. Θα σας δινει και θα σας παιρνει. Και το σημαντικοτερο...δε θα πηδαει την τρυπα σας. Θα πηδαει το ΜΥΑΛΟ σας.
Και πιστεψτε με...ειναι κατι πολυ δυσκολο..να πηδας το μυαλο μιας γυναικας. Και δε μιλαω οταν η κοπελα ειναι κολλημενη και κανει τα παντα και σταζει μελι. Οχι. Αυτο θα κρατησει λιγο.
Μιλαμε να παρει το μυαλο σας, να το γαμησει πατοκορφα και να σας αφησει μετα να το ευχαριστηθειτε. Και να το κανει ασταματητα...καπια στιγμη να μη χρειαζεται να προσπαθει καν.

Δε ξερω αν μπορειτε να καταλαβατε αυτα που λεω. Μακαρι. Το μονο που λεω ειναι ξυπνηστε. Δεν ειμαστε ολοι καθαρματα. Το οτι σκεφτομαστε και με το κατω κεφαλι δε σημαινει οτι το μονο που θελουμε ειναι να σας πηδαμε, να σας σκαμε σκαμπιλια στο κωλο, να μας λετε ποσο μεγαλη την εχουμε και μετα να σας χυνουμε στη μαπα. Αν το θελουμε αυτο υπαρχει ενας πολυ ευκολος τροπος, χωρις δεσμευσεις κτλ. Οι βιζιτουδες. Ερχονται σπιτι ετοιμες ζεστες ειδικα οπως τις διαλεξαμε. Συγνωμη αλλα....θελουμε κατι αλλο!

Δεν θελετε να σας το δωσουμε και να μας το δωσετε? Καλως...εσεις χανετε. Δε θα κατσουμε να σκασουμε.

Μιην ανησυχειτε μωρε....Καποια στιγμη την ωρα που θα καθεστε στο περβαζι του παραθυρου σας, θα ακουστει ο γλυκος ηχος
των πεταλων του Ασπρουλη....και ξαφνικα μεσα απο την ομιχλη, θα πεταχτει ενα θεσπεσιο αλογο καθαροαιμο, ασπρο ετσι?!, με εναν καβαλαρη μεσα σε μια ασημενια πανοπλια...και εκει θα σταματησει, θα βγαλει τη περικεφαλαια, θα δειτε εναν ξανθο πολυ κουκλο με μπλε ματια και θα σας κοιταξει...

Και θα σας ρωτησει με μια θεικη φωνη....

ΡΕ ΚΑΥΛΑ Η ΚΗΦΙΣΙΑΣ ΠΟΥ ΠΕΦΤΕΙ?????


Καλο σας βραδυ!
 
posted by Pepito at 6:02 π.μ. | Permalink |


0 Comments: